Polityka Jakości i Ochrony Środowiska
MISJA LAVANTIA NATURE, S.L.
Jesteśmy firmą z Walencji o zasięgu europejskim, specjalizującą się w rozwoju, produkcji i sprzedaży produktów do higieny przemysłowej. Nasze produkty są wspierane przez Zintegrowany System Usług, który obejmuje różnorodne i uzupełniające się aspekty: doradztwo, dozowanie produktów, szkolenie personelu i pomoc techniczną przy instalacji.
WIZJA LAVANTIA NATURE, S.L.
Chcemy czuć się rozpoznawalni każdy z osobna, indywidualnie, mając jednocześnie świadomość przynależności do zespołu, który kieruje się wspólnymi wartościami i zarządzany jest przez osoby zdolne do podejmowania decyzji, dzięki czemu nie tylko potrafi spełniać, ale również przekraczać nasze własne oczekiwania oraz oczekiwania naszych Klientów. Chcemy również skoncentrować się na Kliencie i tak dostosować zasoby organizacji, aby być w stanie dostarczać rozwiązania dokładnie ukierunkowane na potrzeby naszego rynku. Traktujemy to jako osobiste zobowiązanie.
POLITYKA LAVANTIA NATURE, S.L.
Osiągnięcie naszych celów zależy od satysfakcji wszystkich zainteresowanych stron, co przekłada się na zadowolenie całej społeczności. Celem jest nasz dalszy konkurencyjny rozwój poprzez ciągłe doskonalenie zarówno produktów, jak i procesów, tak aby konsolidować się jako firma referencyjna w sektorze, i w taki sposób, aby nie miało to wpływu na spadek jakości, minimalizując wpływ na środowisko i potwierdzając nasze wartości.
Naszym pragnieniem jest osiągnięcie satysfakcji przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska, a instrumentem do osiągnięcia tego celu jest wdrożenie systemu zarządzania jakością i środowiskiem, zgodnie z normami UNE-EN-ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015.
System zarządzania jakością i środowiskiem rządzi się następującymi podstawowymi zasadami:
ZOBOWIĄZANIE do przestrzegania wymagań środowiskowych i tych, które mają wpływ na produkt lub działalność oraz do ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością i Systemu Zarządzania Środowiskowego.
POPRAWA zasobów materialnych i osobowych, które pozwalają organizacji stawić czoła pojawiającym się nowym wyzwaniom.
– Ciągłe szkolenia pracowników w zakresie jakości i środowiska.
– Promowanie wśród personelu postawy zaangażowania w Jakość i Ochronę Środowiska.
– Zapobieganie i minimalizowanie szkodliwych skutków dla środowiska oraz ochrona i poprawa stanu środowiska we wszystkich naszych działaniach.
– Oceniać aspekty środowiskowe spowodowane naszą działalnością, aby:
zapobiegać, eliminować lub minimalizować jej wpływ, zapewniając niezbędne elementy i ustanawiając niezbędne środki w celu uniknięcia wypadków mogących mieć znaczący wpływ na środowisko.
– Przestrzegać obowiązujących w naszej działalności wymogów prawnych, w zakresie regulacji, które dotyczą nas i klienta.
Naszą intencją jest, aby przesłanki te były punktem odniesienia dla różnych procesów w naszej organizacji i dla wszystkich naszych pracowników w dążeniu do ciągłego doskonalenia zarządzania jakością i środowiskiem, zapewniając skuteczność systemów, na których się opiera, oraz sposobów udostępniania ich tym osobom lub organizacjom, które tego wymagają lub są nimi zainteresowane.